Wysyłając ten email zgadzam się z polityką prywatności.

    Angielski dla przemysłu spożywczego, restauracji i cateringu na Malcie

    English for Food and Beverage

    English for Food and Beverage
    Zwiększ pewność siebie w używaniu języka angielskiego w restauracjach i cateringu. Interaktywne kursy dla szybkiego postępu. Nasz kurs języka angielskiego dla cateringu wyposaża osoby pracujące w branży spożywczej i napojów w umiejętności komunikacyjne wymagane do regularnej interakcji z gośćmi lub współpracownikami z całego świata. Obejmuje to umiejętności werbalne i niewerbalne, a także szkolenia w zakresie świadomości kulturowej.
    Chociaż żywność i napoje obejmują szerokie spektrum ról i obowiązków, istnieją kluczowe tematy i strategie, które są odpowiednie dla wszystkich obszarów. Obejmuje on takie obszary, jak ogólna wymiana gościnności, interakcje w restauracjach oraz przygotowywanie i higiena żywności. Jest przydatny dla każdego, kto ma do czynienia z klientami w restauracjach, hotelach i innych branżach związanych z żywnością.
    Kurs ma na celu rozwijanie płynności, co doprowadzi do budowania relacji i prowadzenia znaczących rozmów z klientami. Będzie to ukierunkowane na nabycie uprzejmego używania języka angielskiego oraz słownictwa i wyrażeń specyficznych dla branży. Każdy temat jest omawiany w odniesieniu do kontaktów z klientami, a także współpracownikami i przełożonymi.
    Lekcje są prowadzone przy użyciu komunikacyjnego podejścia do nauczania z interakcją ze studentami i ćwiczeniami praktycznymi. Uczestnicy nauczą się praktycznych umiejętności, które mogą łatwo wdrożyć w swoich codziennych rolach. Kursy są personalizowane w zależności od roli i celów edukacyjnych uczestników.

    Informacje o kursie

    • Kurs: indywidualny oraz grupowy.
    • Wiek: 18+
    • Poziom angielskiego: A2/B1
    • Poziom kwalifikacji: MQF Level 5, 1 ECTS/ECTVET point per course
    • MFHEA license number: 2021-002
    • Nauka: w szkole BELS Malta lub Gozo, w Twoim biurze online
    • Do kogo skierowany: kelnerów, barmanów, kucharzy, właścicieli i menedżerów restauracji, kawiarni oraz punktów gastronomicznych i cateringowych
    • Szkoły: MaltaGozo

    Tematy lekcji

    • Gościnność
    • W restauracji
    • Świadomość kulturowa
    • Przygotowywanie żywności i higiena
    • Radzenie sobie ze skargami
    • Budowanie lepszych rozmów

    Cele kursu

    • Analizuj trendy i rozwój branży
    • Identyfikuj typowe problemy i rozwiązania
    • Porównuj kultury i podejścia do radzenia sobie z różnymi klientami
    • Przewiduj różne scenariusze dotyczące obsługi klienta, aby ćwiczyć odgrywanie ról
    • Określaj podejścia do zdobywania kontaktów i nawiązywania relacji
    • Nabywaj wyrażenia i słownictwo związane z branżą spożywczą i napojową
    • Rozwijaj ogólną płynność i dokładność języka angielskiego

    Efekty uczenia się

    • Rozwijanie świadomości komunikacji między kulturami i narodowościami
    • Rozróżnianie najlepszych zwrotów do użycia podczas obsługi w restauracji lub barze
    • Określanie najlepszego sposobu pomocy niezadowolonemu klientowi
    • Umiejętność komunikowania się przy użyciu uprzejmego i jasnego języka
    • Wykazywanie się pewnością siebie i płynnością w posługiwaniu się językiem angielskim przez cały dzień pracy

    Skontaktuj się!

    W przypadku pytań dotyczących wyjazdu do szkoły dla dorosłych na Malcie, prosimy o kontakt:

    Szkoły angielskiego na Malcie