English for Food and Beverage
Zwiększ pewność siebie w używaniu języka angielskiego w restauracjach i cateringu. Interaktywne kursy dla szybkiego postępu. Nasz kurs języka angielskiego dla cateringu wyposaża osoby pracujące w branży spożywczej i napojów w umiejętności komunikacyjne wymagane do regularnej interakcji z gośćmi lub współpracownikami z całego świata. Obejmuje to umiejętności werbalne i niewerbalne, a także szkolenia w zakresie świadomości kulturowej.
Chociaż żywność i napoje obejmują szerokie spektrum ról i obowiązków, istnieją kluczowe tematy i strategie, które są odpowiednie dla wszystkich obszarów. Obejmuje on takie obszary, jak ogólna wymiana gościnności, interakcje w restauracjach oraz przygotowywanie i higiena żywności. Jest przydatny dla każdego, kto ma do czynienia z klientami w restauracjach, hotelach i innych branżach związanych z żywnością.
Kurs ma na celu rozwijanie płynności, co doprowadzi do budowania relacji i prowadzenia znaczących rozmów z klientami. Będzie to ukierunkowane na nabycie uprzejmego używania języka angielskiego oraz słownictwa i wyrażeń specyficznych dla branży. Każdy temat jest omawiany w odniesieniu do kontaktów z klientami, a także współpracownikami i przełożonymi.
Lekcje są prowadzone przy użyciu komunikacyjnego podejścia do nauczania z interakcją ze studentami i ćwiczeniami praktycznymi. Uczestnicy nauczą się praktycznych umiejętności, które mogą łatwo wdrożyć w swoich codziennych rolach. Kursy są personalizowane w zależności od roli i celów edukacyjnych uczestników.
Informacje o kursie
- Kurs: indywidualny oraz grupowy.
- Wiek: 18+
- Poziom angielskiego: A2/B1
- Poziom kwalifikacji: MQF Level 5, 1 ECTS/ECTVET point per course
- MFHEA license number: 2021-002
- Nauka: w szkole BELS Malta lub Gozo, w Twoim biurze online
- Do kogo skierowany: kelnerów, barmanów, kucharzy, właścicieli i menedżerów restauracji, kawiarni oraz punktów gastronomicznych i cateringowych
- Szkoły: Malta i Gozo
Tematy lekcji
- Gościnność
- W restauracji
- Świadomość kulturowa
- Przygotowywanie żywności i higiena
- Radzenie sobie ze skargami
- Budowanie lepszych rozmów
Cele kursu
- Analizuj trendy i rozwój branży
- Identyfikuj typowe problemy i rozwiązania
- Porównuj kultury i podejścia do radzenia sobie z różnymi klientami
- Przewiduj różne scenariusze dotyczące obsługi klienta, aby ćwiczyć odgrywanie ról
- Określaj podejścia do zdobywania kontaktów i nawiązywania relacji
- Nabywaj wyrażenia i słownictwo związane z branżą spożywczą i napojową
- Rozwijaj ogólną płynność i dokładność języka angielskiego
Efekty uczenia się
- Rozwijanie świadomości komunikacji między kulturami i narodowościami
- Rozróżnianie najlepszych zwrotów do użycia podczas obsługi w restauracji lub barze
- Określanie najlepszego sposobu pomocy niezadowolonemu klientowi
- Umiejętność komunikowania się przy użyciu uprzejmego i jasnego języka
- Wykazywanie się pewnością siebie i płynnością w posługiwaniu się językiem angielskim przez cały dzień pracy

Skontaktuj się!
W przypadku pytań dotyczących wyjazdu do szkoły dla dorosłych na Malcie, prosimy o kontakt: