Wysyłając ten email zgadzam się z polityką prywatności.

    nauka i praca

    Customer Service

    Diploma in Customer Service

    Przygotuj się na sukces w miejscach pracy napędzanych relacjami z klientami, takich jak restauracje, hotele, motele, kluby, puby, kawiarnie, kawiarnie, sklepy detaliczne i nie tylko. Umiejętności w zakresie relacji i pracy zespołowej, które rozwiniesz, będą stanowić podstawę sukcesu obsługi klienta w wielu różnych branżach i rolach. Dyplom w zakresie obsługi klienta może otworzyć karierę w takich dziedzinach, jak sprzedaż detaliczna, obsługa restauracji, koordynacja klienta i stanowiska do rezerwacji.

    Dlaczego warto wybrać Customer Service

    • Zbuduj solidne podstawy umiejętności obsługi klienta i przygotuj się do wejścia do branży hotelarskiej, turystycznej i turystycznej.
    • Rozwijaj umiejętności pracy zespołowej, komunikacji i współpracy, aby zapewnić wspólny sukces w perfekcyjnej obsłudze klientów.
    • Dowiedz się o bezpieczeństwie żywności i bezpiecznym serwowaniu alkoholu i przygotuj się do zdawania egzaminów, aby zdobyć uznane certyfikaty w tych obszarach, często wymagane na stanowiskach związanych z obsługą żywności i napojów w Toronto i Vancouver.
    • Weź udział w programie nauka i praca w Kanadzie, aby wykorzystać swoje umiejętności w praktyce i zdobyć kanadyjskie referencje podczas stażu w dziale obsługi klienta.

    Info o kursie

    • Długoś kursu Diploma in Customer Service: Morning 48 weeks, Afternoon 88 weeks, Evening 88 weeks.
    • Stanowiska pracy po kursie: Food and Beverage Attendant, Front Desk Receptionist, Function Attendant, Restaurant Host/Hostess, Function Host, Server/Banquet Server.
    • Kampus: Vancouver, Toronto.
    • Wymagania językowe: Beginner 4 (Equivalent to TOEFL iBT 31, or IELTS 4.0) lub ukończenie co najmniej trzech pełnych lat nauki w szkole średniej lub policealnej, w której jedynym językiem wykładowym jest język angielski.
    • Wymagania akademickie: dyplom ukończenia szkoły średniej lub jej odpowiednik.
    • Daty: 2024 – Jan 2, Jan 29, Feb 26, Mar 25, Apr 22, Aug 12, Sept 9, Oct 7, Nov 4, Dec 2, Dec 30 (first session of 2025).
    • Cena: informacje o kosztach dostępne są tutaj.

    Praca podczas nauki

    W Greystone College praktyki są ważną częścią ogólnego programu studiów i są wymagane do pomyślnego ich ukończenia. Dzięki naszemu szkoleniu wspierającemu, większość studentów z powodzeniem znajduje własne praktyki, ale dla tych, którzy potrzebują dodatkowej pomocy, gwarantujemy do 2 rozmów kwalifikacyjnych na stanowiska związane z obszarem studiów. Przygotowujemy studentów do samodzielnego znajdowania odpowiednich staży dzięki indywidualnemu wsparciu naszych eksperckich zespołów doradczych ds. współpracy oraz kursowi umiejętności w zakresie pośrednictwa pracy, który uczy uczniów, gdzie i jak znaleźć pracę, pisania resume oraz umiejętności przydatnych podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

    Co-op Education to popularne podejście do praktycznego uczenia się w kanadyjskim systemie edukacji. Programy Co-op  łączą studia akademickie z pracą, aby pomóc Ci zdobyć doświadczenie w pracy i rozpocząć budowanie sieci kontaktów z pracodawcami w trakcie studiów. W Greystone College studenci Co-op i Practicum mają dostęp do naszej rozległej sieci pracodawców i niezrównane wsparcie naszego doświadczonego zespołu doradców ds. współpracy, aby pomóc Ci znaleźć odpowiednią pracę.

    Byli studenci Greystone College Business znaleźli pracę w:

    • Harbour Cruises
    • Vancouver Lookout
    • Fly Over Canada
    • World Duty Free
    • The Lazy Gourmet
    • Fairmont Hotels
    • Hotel Blue Horizon
    • Marriot Hotels
    • Meridian Valet
    • Plaza Premium Lounge
    • Fly Over Canada
    • Earls Restaurant
    • Shangri La Hotel
    • Plaza Premium Lounge
    • CN Tower
    • ISX Canada
    • Blue Mountain Resort

    Skontaktuj się!

    W przypadku pytań dotyczących wyjazdu do Kanady, prosimy o kontakt: