English for Insurance Companies
Rozwijaj swoją karierę dzięki znajomości języka angielskiego w branży ubezpieczeniowej. Nasz kurs języka angielskiego w kontekście prawnym i ubezpieczeniowym został zaprojektowany, aby wyposażyć profesjonalistów w umiejętności komunikacyjne wymagane w ich codziennych zadaniach z klientami, członkami zespołu i współpracownikami.
Jest on odpowiedni dla wszystkich profesjonalistów pracujących w firmach prawniczych i ubezpieczeniowych, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje, udoskonalić bieżące procedury, dostroić komunikację wewnętrzną i kliencką, zwiększyć zadowolenie klientów i przekroczyć oczekiwania.
Treść kursu poprawi wydajność komunikacyjną związaną z umiejętnościami interpersonalnymi, a także językowymi, zajmując się płynnością i dokładnością zarówno w kontekście pisemnym, jak i ustnym. Zostanie to osiągnięte poprzez skupienie się na praktycznych i skutecznych obszarach języka angielskiego biznesowego, takich jak: spotkania, negocjacje, prowadzenie prezentacji, radzenie sobie z danymi liczbowymi, wideokonferencje i telefonowanie, nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji, pisanie wiadomości e-mail, raportów i umów, świadomość międzykulturowa i stosowanie odpowiednich rejestrów we wszystkich rodzajach komunikacji.
Kursy są prowadzone w podejściu komunikacyjnym. Oprócz formalnego nauczania w klasie studenci będą uczestniczyć w zajęciach praktycznych, w tym odgrywaniu ról, studiach przypadków, symulacjach, dyskusjach i debatach.
Informacje o kursie
- Kurs: indywidualny oraz grupowy
- Wiek: 18+
- Poziom angielskiego: A2/B1
- Poziom kwalifikacji: MQF Level 5, 1 ECTS/ECTVET point per course
- MFHEA license number: 2021-002
- Nauka: w szkole BELS Malta lub Gozo, w Twoim biurze online
- Idealny dla: osoby dążącej do profesjonalnej komunikacji i poprawy wyników biznesowych
- Do kogo skierowany jest kurs angielskiego: specjalistów pracujących w firmach prawniczych i ubezpieczeniowych
- Szkoły: Malta i Gozo
Tematy lekcji
- Umiejętności e-mailowe i telefoniczne
- Pisanie raportów
- Analizowanie i prezentowanie liczb
- Radzenie sobie z roszczeniami i skargami
- Zarządzanie ryzykiem
- Opracowywanie polityk i procedur
Cele kursu
- Rozwijaj postawę zorientowaną na klienta
- Wypełniaj raporty, umowy i oświadczenia w sposób jasny i dokładny
- Wyjaśniaj klientom terminologię techniczną i procedury w sposób jasny
- Wypisz przydatne zwroty i słownictwo, aby przygotować polisy i roszczenia
- Opracuj podejścia do radzenia sobie z trudnymi scenariuszami
Efekty uczenia się
- Tworzenie pozytywnych doświadczeń klientów na każdym etapie
- Ocenianie ryzyka i formułowanie zwięzłych raportów
- Raportowanie liczb i finansów klientów i współpracowników z różnych działów
- Wykazywanie większej płynności w pisemnych i ustnych zadaniach biznesowych
- Budowanie znaczących relacji z klientami
- Tworzenie bardziej przejrzystych i zwięzłych dokumentów biznesowych

Skontaktuj się!
W przypadku pytań dotyczących wyjazdu do szkoły dla dorosłych na Malcie, prosimy o kontakt: