Wysyłając ten email zgadzam się z polityką prywatności.

    Angielski do obsługi klienta na Malcie

    English for Customer Service

    English for Customer Service
    Podnieś swoje umiejętności językowe, aby skutecznie obsługiwać klienta. Kursy komunikacyjne i praktyczne. Nasz kurs obsługi klienta ma na celu podniesienie kwalifikacji osób, które są częścią zespołów obsługi klienta w dowolnym sektorze i w dowolnym medium.
    Ma on na celu poprawę wyników biznesowych poprzez ulepszone strategie komunikacyjne, celowe używanie języka i zwiększanie pewności siebie w używaniu języka angielskiego jako języka głównego. W trakcie kursu studenci będą badać różne modele strategii obsługi klienta ze szczególnym uwzględnieniem języka i interakcji.
    Oprócz poprawy codziennych wyników, ten kurs umożliwi studentom przyjęcie postawy skoncentrowanej na kliencie, nawiązywanie znaczących i profesjonalnych połączeń, a także nabycie uprzejmych i skutecznych umiejętności sprzedaży dodatkowej.
    Kurs obejmuje podstawowe tematy i umiejętności wymagane do osiągnięcia doskonałości w swojej roli. Jest on stosowany w różnych branżach, a mianowicie w branży hotelarskiej; supermarketach; firmach komputerowych i programistycznych; bankach, firmach księgowych i finansowych; firmach prawniczych i kadrowych; agencjach marketingowych i reklamowych, firmach transportowych; firmach sprzątających.
    Treść jest multidyscyplinarna i uwzględnia wiele aspektów obsługi klienta. Należą do nich przede wszystkim interakcje bezpośrednie, rozmowy telefoniczne i za pośrednictwem call center, wysyłanie wiadomości e-mail i korzystanie z czatów na żywo oraz całościowa obsługa klienta w całej firmie.

    Informacje o kursie

    • Kurs: indywidualny oraz grupowy
    • Wiek: 18+
    • Poziom angielskiego: A2/B1
    • Nauka: w szkole BELS Malta lub Gozo, w Twoim biurze online
    • Idealny dla: osób pracujących w obsłudze klienta lub których rola obejmuje zadania związane z obsługą klienta
    • Do kogo skierowany jest kurs angielskiego: pracowników czatów online, agentów call center, agentów obsługi klienta, właścicieli małych firm
    • Szkoły: MaltaGozo

    Tematy lekcji

    • Radzenie sobie ze skargami
    • Pisanie wiadomości e-mail
    • Rozmowy telefoniczne
    • Budowanie relacji z klientami z różnych kultur
    • Pozostanie profesjonalnym i uprzejmym
    • Składanie sugestii

    Cele kursu

    • Rozwijaj postawę zorientowaną na klienta
    • Buduj profesjonalne, ale przyjazne i osobiste relacje z klientami
    • Nabywaj uprzejme i skuteczne techniki sprzedaży dodatkowej
    • Wyrażaj się w sposób bezpośredni, ale uprzejmy
    • Rozróżniaj sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
    • Identyfikuj kultury i sposoby podejścia do nich

    Efekty uczenia się

    • Stosuj właściwy rejestr w różnych scenariuszach kontaktu z klientem
    • Formułuj jasne i zwięzłe rozmowy e-mailowe i telefoniczne
    • Wykazuj się świadomością kulturową i dostosowuj się do różnych klientów

    Skontaktuj się!

    W przypadku pytań dotyczących wyjazdu do szkoły dla dorosłych na Malcie, prosimy o kontakt:

    Szkoły angielskiego na Malcie