English for Customer Service
Podnieś swoje umiejętności językowe, aby skutecznie obsługiwać klienta. Kursy komunikacyjne i praktyczne. Nasz kurs obsługi klienta ma na celu podniesienie kwalifikacji osób, które są częścią zespołów obsługi klienta w dowolnym sektorze i w dowolnym medium.
Ma on na celu poprawę wyników biznesowych poprzez ulepszone strategie komunikacyjne, celowe używanie języka i zwiększanie pewności siebie w używaniu języka angielskiego jako języka głównego. W trakcie kursu studenci będą badać różne modele strategii obsługi klienta ze szczególnym uwzględnieniem języka i interakcji.
Oprócz poprawy codziennych wyników, ten kurs umożliwi studentom przyjęcie postawy skoncentrowanej na kliencie, nawiązywanie znaczących i profesjonalnych połączeń, a także nabycie uprzejmych i skutecznych umiejętności sprzedaży dodatkowej.
Kurs obejmuje podstawowe tematy i umiejętności wymagane do osiągnięcia doskonałości w swojej roli. Jest on stosowany w różnych branżach, a mianowicie w branży hotelarskiej; supermarketach; firmach komputerowych i programistycznych; bankach, firmach księgowych i finansowych; firmach prawniczych i kadrowych; agencjach marketingowych i reklamowych, firmach transportowych; firmach sprzątających.
Treść jest multidyscyplinarna i uwzględnia wiele aspektów obsługi klienta. Należą do nich przede wszystkim interakcje bezpośrednie, rozmowy telefoniczne i za pośrednictwem call center, wysyłanie wiadomości e-mail i korzystanie z czatów na żywo oraz całościowa obsługa klienta w całej firmie.
Informacje o kursie
- Kurs: indywidualny oraz grupowy
- Wiek: 18+
- Poziom angielskiego: A2/B1
- Nauka: w szkole BELS Malta lub Gozo, w Twoim biurze online
- Idealny dla: osób pracujących w obsłudze klienta lub których rola obejmuje zadania związane z obsługą klienta
- Do kogo skierowany jest kurs angielskiego: pracowników czatów online, agentów call center, agentów obsługi klienta, właścicieli małych firm
- Szkoły: Malta i Gozo
Tematy lekcji
- Radzenie sobie ze skargami
- Pisanie wiadomości e-mail
- Rozmowy telefoniczne
- Budowanie relacji z klientami z różnych kultur
- Pozostanie profesjonalnym i uprzejmym
- Składanie sugestii
Cele kursu
- Rozwijaj postawę zorientowaną na klienta
- Buduj profesjonalne, ale przyjazne i osobiste relacje z klientami
- Nabywaj uprzejme i skuteczne techniki sprzedaży dodatkowej
- Wyrażaj się w sposób bezpośredni, ale uprzejmy
- Rozróżniaj sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
- Identyfikuj kultury i sposoby podejścia do nich
Efekty uczenia się
- Stosuj właściwy rejestr w różnych scenariuszach kontaktu z klientem
- Formułuj jasne i zwięzłe rozmowy e-mailowe i telefoniczne
- Wykazuj się świadomością kulturową i dostosowuj się do różnych klientów

Skontaktuj się!
W przypadku pytań dotyczących wyjazdu do szkoły dla dorosłych na Malcie, prosimy o kontakt: