English for Shop Assistants and Cashiers
Kurs języka angielskiego dla sprzedawców i kasjerów został zaprojektowany, aby zapewnić pracownikom pewność siebie i umiejętności wymagane do pomocy, angażowania i zatrzymywania klientów. Dzięki rozwijaniu biznesowego języka angielskiego i umiejętności komunikacyjnych pracownicy będą w lepszej pozycji, aby radzić sobie z klientami w sklepie, budować znaczące relacje z klientami i zwiększać sprzedaż. Treści obejmują typowe codzienne obowiązki i są również dostosowywane do rodzaju i wielkości firmy.
Pierwsza część kursu koncentruje się na interakcji z klientem w różnych codziennych sytuacjach, w tym pomaganiu klientom w typowych zapytaniach, poznawaniu potrzeb klienta w celu lepszego wsparcia, kierowaniu klientów do produktów w sklepie, wyjaśnianiu zasad płatności i zwrotów oraz zapewnianiu obsługi klienta. Studenci rozwiną swoje funkcjonalne umiejętności językowe w celu poprawy dokładności i płynności.
Inny aspekt omawiany na kursie dotyczy produktu i uprzejmych technik zwiększania sprzedaży poprzez świadome używanie języka. Będziemy badać język i techniki sprzedaży, aby opisać produkty, ich zastosowanie i podkreślić ich zalety.
Nasi trenerzy przygotują odpowiedni materiał w zależności od roli konkretnej firmy. Lekcje opierają się na wprowadzaniu języka, a następnie na praktyce w formie odgrywania ról, prezentacji, dialogów i innych interaktywnych działań. Nasi trenerzy będą monitorować i korygować błędy, aby zachęcać do dokładnego i płynnego używania języka.
Jest to idealne rozwiązanie dla osób pracujących w sklepach detalicznych, pracowników supermarketów, kadry zarządzającej i trenerów oraz właścicieli małych firm.
Informacje o kursie
- Kurs: indywidualny oraz grupowy
- Wiek: 18+
- Poziom angielskiego: A2/B1
- Poziom kwalifikacji: MQF Level 5, 1 ECTS/ECTVET point per course
- MFHEA license number: 2021-002
- Nauka: w szkole BELS Malta lub Gozo, w Twoim biurze online
- Idealny dla: osoby pracujące w sklepach detalicznych, pracownicy supermarketów, kadra zarządzająca i trenerzy oraz właściciele małych firm
- Do kogo skierowany jest kurs angielskiego: pracownicy supermarketów, kasjerzy, właściciele sklepów, kierownicy sklepów, właściciele małych firm, pracownicy sklepów odzieżowych
- Szkoły: Malta i Gozo
Tematy lekcji
- Radzenie sobie ze skargami
- Dokonywanie sprzedaży i sprzedaż dodatkowa
- Świadomość kulturowa
- Budowanie relacji z klientami
- Pozostanie profesjonalnym i uprzejmym
- Składanie sugestii
Cele kursu
- Nauka słownictwa i zwrotów związanych z potrzebami sklepu/supermarketu
- Rozwijanie płynności językowej i dokładności w odniesieniu do codziennych obowiązków
- Nabywanie naturalnego i świadomego używania języka w celu uprzejmej i skutecznej komunikacji
- Doskonalenie technik sprzedaży i obsługi klienta
Efekty uczenia się
- Pewność siebie w używaniu słownictwa, zwrotów i idiomów obowiązujących w miejscu pracy
- Zdolność do płynnej i dokładnej komunikacji w języku angielskim
- Nawiązywanie kontaktów z klientami i zapewnianie spersonalizowanego wsparcia
- Opisywanie produktów i usług, ich korzyści i zastosowań
- Rozwijanie umiejętności sprzedaży dodatkowej przy użyciu uprzejmych i naturalnych technik

Skontaktuj się!
W przypadku pytań dotyczących wyjazdu do szkoły dla dorosłych na Malcie, prosimy o kontakt: