English for Tourism
Komunikuj się skuteczniej, ucząc się angielskiego dla turystyki, Interaktywne kursy dla szybkiego postępu. Nasz kurs angielskiego dla turystyki koncentruje się na języku angielskim jako podstawowym narzędziu dla każdego, kto aspiruje do kariery w branży turystycznej. Dzięki rozwijaniu umiejętności języka angielskiego profesjonaliści z branży turystycznej będą w lepszej pozycji, aby komunikować się z zagranicznymi gośćmi, budować relacje, świadczyć usługi, a także sprzedawać. Kurs został specjalnie zaprojektowany, aby pomóc profesjonalistom zajmującym się obsługą klienta w skutecznej komunikacji z turystami wszystkich narodowości. Zostanie to osiągnięte poprzez dopracowanie receptywnych i produktywnych umiejętności językowych języka angielskiego, a także zapoznanie się z najlepszymi praktykami dla profesjonalistów z branży turystycznej. Kurs na Malcie jest idealny dla studentów turystyki, przewodników turystycznych, recepcjonistów hotelowych, pracowników linii lotniczych, pracowników usług transportowych, agentów podróży i pracowników informacji turystycznej zainteresowanych rozwijaniem swoich umiejętności.
Treść kursu opiera się na funkcjonalnym języku i rzeczywistych scenariuszach, z którymi profesjonaliści z branży turystycznej spotykają się w swoim codziennym środowisku pracy. Wszystkie kursy są prowadzone przy użyciu podejścia komunikacyjnego, aby zachęcić studentów do zaangażowania. Zajęcia mają charakter praktyczny, wymagają stałego zaangażowania uczniów, wykorzystują odgrywanie ról, dyskusje, debaty i pracę w grupach na tematy związane z turystyką.
Informacje o kursie
- Kurs: indywidualny oraz grupowy
- Wiek: 18+
- Poziom angielskiego: A2/B1
- Nauka: w szkole BELS Malta lub Gozo, w Twoim biurze online
- Idealny dla: profesjonalistów mających kontakt z klientami, którzy chcą poprawić swoje umiejętności komunikacji w języku angielskim, aby osiągnąć sukces
- Do kogo skierowany jest kurs angielskiego: pracowników biur informacyjnych, przewodników turystycznych, sprzedawców pamiątek, pracowników obiektów historycznych
- Szkoły: Malta i Gozo
Tematy lekcji
- Przywództwo i zarządzanie
- Satysfakcja klienta
- Zapewnianie gościnności
- Żywność i napoje
- Podstawowe umiejętności zawodowe
- Turystyka kulturalna
Cele kursu
- Rozwijanie płynności i dokładności języka angielskiego
- Udzielanie informacji i porad turystom
- Używanie odpowiedniego słownictwa i zwrotów, aby być uprzejmym
- Budowanie relacji i nabywanie wyrafinowanych umiejętności sprzedaży dodatkowej
- Radzenie sobie z problemami i oferowanie pomocy
- Identyfikowanie różnic kulturowych i jak do nich podchodzić
- Radzenie sobie z różnymi scenariuszami związanymi z obsługą klienta w odgrywaniu ról
Efekty uczenia się
- Rozwijanie pozytywnych relacji z klientami
- Tworzenie znaczących połączeń z klientami
- Rozwijanie umiejętności uprzejmej i sprzedaży dodatkowej
- Nabywanie funkcjonalnego języka związanego z branżą turystyczną

Skontaktuj się!
W przypadku pytań dotyczących wyjazdu do szkoły dla dorosłych na Malcie, prosimy o kontakt: